طرفداران زلاتان ابراهیموویچ

ساخت وبلاگ

در ساعات گذشته افراد زیادی در مورد مصاحبه فرگوسن اظهار نظر کرده اند. کریس رونالدو، گیگز، دوایت یورک، دیوید کامرون و هیتسفیلد  از جمله کسانی هستند در این مورد سخن گفته اند. حالا نوبت به ستاره سابق منچستر یونایتد می رسد که نسبت به سرمربی سابقش ادای احترام کند.

دیوید بکام که دوران موفق و جنجالی را در منچستر یونایتد سپری کرده است در مورد سر الکس فرگوسن گفت:

"قبل از آن که او به عنوان بهترین و بزرگ ترین سرمربی ای تبدیل شود  که با او کار کرده ام باید بگویم که او  مانند پدر دوم من بود. هنگامی که من به باشگاه آمدم تنها ۱۱ سال داشتم و تا هنگامی که باشگاه را ترک کردم فرگوسن را به مانند پدر دوم خود می دیدم. بدون وجود فرگوسن من هرگز به دستاورد هایی که در دنیای فوتبال داشته ام نمی رسیدم.

"او می دانست که چقدر برای من مهم است که برای تیم ملی کشورم بازی کنم و این موضوع را به خوبی درک می کرد. در جام جهانی ۹۸ به خاطر اخراج از زمین مسابقه بسیار آشفته بودم و نمی دانستم که چگونه باید با فشار ناشی از این موضوع کنار بیایم و این کار را غیر ممکن می دانستم ولی حمایت های و نصیحت های فرگوسن در آن سال باعث شد که بر اوضاع روحی خود مسلط شوم. بسیار افتخار می کنم زیر نظر بهترین سرمربی جهان کار کرده ام."

بکام که این صحبت ها را از طریق فیس بوک خود مطرح کرد در آخر عنوان کرد: "متشکرم رئیس و امیدوارم که همیشه موفق باشی."

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 409 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392 ساعت: 2:18

هفته سی و پنجم لوشامپیونه به پایان رسید و در پایان این هفته زلاتان ابراهیموویچ مهاجم مطرح پاریس سن ژرمن با 27 گل در صدر جدول گلزنان جای دارد و پیر امریک آئوبامیانگ از سنت اتین با 19 گل در رتبه بعدی جدول گلزنان جای دارد.

در جدول بهترین پاسورها هم یوهان مولو از سنت اتین، متئو والبوئنا از المپیک مارسی بصورت مشترک با 11 پاس گل، در صدر قرار دارند.

 

 

بهترین گلزنان

 

نام بازیکن تیم گل         پنالتی  
27 4  
19 1  
17 4  
16 4  
15 2  
13 0  
13 0  
12 3  
11 0  
11 2  
11 3  
11 1  
11 3  
10 0  
10 2  

 

بهترین پاسورها

 

نام بازیکن           تیم                      پاس گل
12
11
11
9
8
8
8
8
8
7
7
7
7
7
7

 

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 567 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392 ساعت: 2:16

باشگاه منچسترسیتی که از به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی، مهاجم گلزن ناپولی در تابستان پیش رو مطمئن نیست، مذاکرات اولین برای خرید زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاریس سن ژرمن را آغاز کرده است.

آیتور تکسیکی بگیریستاین، مدیر ورزشی منچسترسیتی، به تازگی با مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان، مذاکراتی داشته است.

یوونتوس و میلان نیز شرایط ابرا را به دقت زیر نظر دارند اما با توجه به دستمزد سالیانه 13.6 میلیون یورویی این ستاره سوئدی، به نظر نمی رسد که باشگاه های ایتالیایی، توان مالی لازم برای به خدمت گرفتن او را داشته باشند.

مانچینی که در اینتر با زلاتان کار کرده، پیش از این هم برای انتقال او به سیتی تلاش کرده بود. بگیریستاین رابطه نزدیکی با رایولا دارد و همچنین یکی از طرفداران بازی زلاتان هم هست و در سال 2009 او را از اینتر به بارسا برد.

البته از سوی دیگر جایگاه خود مانچینی هم در سیتی چندان محکم نیست و گفته می شود که ممکن است در تابستان پیش رو، تغییراتی در کادر فنی این باشگاه اتفاق بیفتد.

مدیران سیتی قصد دارند خریدهای تابستان این فصل شان را زودتر انجام بدهند و ادینسون کاوانی، مهاجم 59 میلیون یورویی ناپولی، گزینه اول آنهاست.

پی اس جی به دنبال خرید این ملی پوش اروگوئه ای است اما هنوز برای خرید او پیشنهادی رسمی ارائه نداده اند.


طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 441 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392 ساعت: 2:15

جیان لوکا ویالی، ملی پوش سابق ایتالیا، معتقد است زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم پاریس سن ژرمن، می تواند بهترین گزینه برای تقویت خط حمله یوونتوس باشد.

ویالی که خود بین سال های 1992 تا 1996 پیراهن یووه را به تن کرد، اعلام کرد که ادینسون کاوانی، مهاجم ناپولی، با توجه به سن کمترش می تواند حتی از زلاتان هم بهتر باشد اما معتقد است یوونتوسی ها با زلاتان می تواند بار دیگر برای قهرمانی در اروپا تلاش کند.

او در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" می توانم تصور کنم که ابرا به یوونتوس برگردد. اگر بخواهم انتخاب کنم، به خاطر سن، کاوانی را انتخاب می کنم اما زلاتان می تواند همه مشکلات یووه را حل کند.

با حضور زلاتان، می توانیم ببنیم که یووه نه تنها می تواند در ایتالیا مدعی قهرمانی باشد، بلکه در اروپا هم به یک قدرت تبدیل خواهد شد.

وقتی ابرا را در تیم تان داشته باشید، چیزهای زیادی تغییر می کند. همه هم تیمی هایش بلافاصله حضور او را احساس می کند و می فهمند که او می تواند شرایط را عوض کند.  

نمی توانم او را رهبر تیم در زمین خطاب کنم اما می تواند به شیوه خودش، بهترین بازی را از هم تیمی هایش بگیرد. او دلگرمی هم تیمی هایش است."

زلاتان 31 ساله تا سال 2015 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد اما یوونتوسی ها شرایط او را به دقت زیر نظر دارند.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 479 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392 ساعت: 2:14

مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان ابراهیموویچ، اعلام کرد که این ستاره سوئدی به دنبال ترک پاریس سن ژرمن نیست.

به تازگی گزارش هایی در مورد علاقه مندی باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن این بازیکن منتشر شده بود و گفته می شد که ممکن است او در پایان فصل به سری آ برگردد.

اما رایولا تاکید کرد که این بازیکن از حضور در پاریس راضی است.

او در گفتگو با فرانس فوتبال گفت:” آیا زلاتان در پاریس سن ژرمن می ماند؟ در حال حاضر، باید بگویم بله اما هیچ کس نمی داند فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد.

تا حالا زلاتان از من نخواسته که باشگاه جدیدی برایش پیدا کنم. او می خواهد بخشی از پروژه پی اس جی باشد. اما کار من این است که برای هر موقعیتی آماده باشم.

باشگاه هایی هستند که به دنبال به خدمت گرفتن زلاتان هستند اما من اسم باشگاه ها را اعلام نمی کنم.”

رایولا پیش از این از یوونتوسی ها خواسته بود که برای خرید زلاتان اقدام کنند و او را گزینه ای مناسب برای بازگشت بیانکونری به روزهای اوج معرفی کرده بود.

 

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 444 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392 ساعت: 2:13

مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان ابراهیموویچ، اعلام کرد که یوونتوسی ها می توانند در تابستان آینده برای به خدمت گرفتن ستاره سوئدی پاریس سن ژرمن، اقدام کنند.

زلاتان که بین سال های 2004 تا 2006 برای یوونتوس بازی کرد و در 89 بازی، 26 گل به ثمر رساند، این فصل هم بهترین گلزن لیگ فرانسه بود و مدیر برنامه های او معتقد است که یوونتوس می تواند با به خدمت گرفتن او بار دیگر به یکی از باشگاه های بزرگ اروپا تبدیل شود.

رایولا که مدیر برنامه های بالوتلی هم هست، در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" 6 ماه قبل میلانی ها فکر می کردند خرید ماریو غیرممکن است. اما آنها در زمان مناسب فداکاری لازم را انجام دادند و رویای شان به حقیقت تبدیل شد.

واضح است که بیانکونری نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. در حال حاضر زلاتان می تواند آن تضمین لازم برای موفقیت را به آنها بدهد. دوران حرفه ای او نشان می دهد که حرفه ای گری و شور و اشتیاق او برای جنگیدن در بالاترین سطح همچنان پا بر جاست."

او در پاسخ به این سوال که آیا دستمزد زلاتان نمی تواند مانعی برای این انتقال باشد، گفت:" الان برای ورود به این جزئیات خیلی زود است. فکر می کنم در حال حاضر تنها یووه، میلان و همین طور اینتر می توانند چنین انتقال هایی را انجام بدهند."

آدریانو گالیانی، نایب رئیس میلان، به تازگی گفته بود که اگر قرار باشد از بین تیاگو سیلوا و زلاتان، یکی بار دیگر به میلان برگردد، آن بازیکن، مدافع ملی پوش برزیلی خواهد بود.

رایولا در پاسخ به صحبت های گالیانی، گفت:" من در پاسخ به به حرف های او فقط لبخند می زنم. او گفته که دلش برای تیاگو سیلوا بیش از زلاتان تنگ شده است. درک می کنم که او شرمنده است و با همه احترامی که برای مدافعان بزرگ قائلم، میلان آخرین قهرمانی اش را با گل های زلاتان به دست آورد.

به هر حال میلانی ها فعلا سوپر ماریو را خریده اند و مشکلات شان در خط حمله تا اندازه ای حل شده است."

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 474 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392 ساعت: 2:13

شایعات در مورد بازگشت زلاتان ابراهیموویچ پس از هفت سال به جمع بینکونری در حال افزایش است و رسانه های ایتالیایی و فرانسوی نیز روز به روز اخبار بیشتری در این زمینه منتشر می کنند.

به گزارش La Gazzetta dello Sport، ابرا شیفته کار کردن با آنتونیو کونته می باشد و کونته نیز شخصا به مذاکره با این بازیکن پرداخته است.

این مهاجم 31 ساله سوئدی یک بازیکن بزرگ در خط حمله می باشد که می تواند فقدان یک مهاجم بزرگ در جمع تورینی ها را جبران کند، اما این انتقال تنها تحت شرایط خاصی امکان پذیر می باشد.

مطابق این گزارش یوونتوس حاضر نیست بیش از 10 میلیون یورو برای جذب زلاتان به PSG بپردازد، درحالیکه حاضر نیست بیش از 7.5 میلیون یورو به علاوه پاداش تا سال 2017 به خود این بازیکن بپردازد.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 391 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 ساعت: 22:50

کارلو آنچلوتی در روزهای اخیر مجبور شده در کنار تمرین دادن شاگردانش، پاسخ خبرنگاران را در مورد شایعاتی که در مورد فروش بازیکنانش مطرح شده، بدهد.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه پاریس سن ژرمن براین باور است که زلاتان ابراهیموویچ فصل بعد را هم در پارک د پرنس سپری خواهد کرد.

زلاتان در بازار نقل و انتقالات تابستان گذشته به پاریس سن ژرمن پیوست ولی گل دات کام اخیرا در گزارشی اختصاصی اعلام کرده بود که سران یوونتوس به فکر جذب مهاجم سوئدی افتاده اند.

دراین میان مینو رایولا مدیربرنامه های زلاتان اعلام کرده بود که ممکن است زلاتان از این تیم جدا شود ولی آنچلوتی مطمئن است که این مهاجم سوئدی در پاریس خواهد ماند. کارلتو روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: « فکر می کنم که زلاتان سال بعد هم با ما خواهد ماند. افرادی که راجع به احتمال جدایی ابرا صحبت می کنند، هیچ اطلاعی از برنامه های پاریس سن ژرمن ندارند. تنها یک سال است که سرمایه گذاران قطری هدایت باشگاه را در دست گرفتند و درآینده این روند از هر نظر رشد خواهد کرد.»

آنچلوتی درادامه صحبت هایش در مورد حضور فرزندان دیوید بکام در جلسه تمرینی پاریس سن ژرمن هم صحبت کرد و گفت:«من ترجیح می دادم که این بچه ها برسر جلسه تمرینی تیم باشند تا خبرنگاران.»

پاریس سن ژرمن در حال حاضر با نه امتیاز برتری نسبت به المپیک مارسی در صدر جدول لیگ یک قرار دارد و یکشنبه شب مقابل اویان به میدان خواهند رفت.

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 442 تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392 ساعت: 23:51

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگینی را به آبی و اناری ها تحمیل کرد تا دیدار برگشت کاملا تشریفاتی باشد.

بایرن مونیخ با درخشش توماس مولر که روی هر چهار گل تیمش تاثیر مستقیم داشت توانست بارسلونا را چهار بر صفر ببرد و عملا از حالا خود را در فینال ببیند.

گل‌های دوم و سوم بایرن بسیار بحث‌برانگیز بودند و داور به احتمال فراوان در آنها اشتباه کرد، اما تردیدی نیست که بایرن تیم برتر میدان بود و نمایشی بسیار بهتر از بارسا داشت و شایسته برد بود.

بازی در شرایطی آغاز شد که لیونل مسی به بازی رسیده و در ترکیب بارسا قرار گرفته بود و تیم میزبان هم ماریو گومز را در خط حمله بازی داده بود. اولین چیزی که در مسابقه به چشم آمد اوضاع به‌شدت نامساعد زمین بود. باران پیش از بازی باریده بود و آب در میدان جمع شده بود و دادن پاس را مشکل می‌ساخت.

بازی با حملات اولیه بایرن آغاز شد که سه‌شنبه همه را با خبر جذب ماریو گوتزه مبهوت کرده بود. آنها دست به حملات فراوانی زدند و در یک صحنه روی شوت فیلیپ لام جرارد پیکه در حالی که داشت می‌چرخید دستش به توپ برخورد کرد که ویکتور کاسای اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقایقی بعد روی ضربه‌ای دیگر مارک بارترا که در قلب دفاع تیمش قرار گرفته بود با دانته به هوا برخاستند و ضربه سر دانته از فاصله چند سانتی‌متری به دست بارترا برخورد کرد. بازیکنان بایرن اعتراض کردند اما باز هم کاسای دستور به ادامه بازی داد.

بایرن در دقیقه 25 به گل رسید. سانتر آرین روبن را دانته با سر زد و توماس مولر با سر آن را به گل تبدیل کرد. توپ به ویکتور والدس برخورد کرد و به درون دروازه غلتید.

امیدهای بارسا در نیمه دوم به‌سرعت رنگ باخت. در صحنه‌ای که تا حدی مانند گل اول بود، سانتر آرین روبن را مولر با سر زد و ماریو گومز در موقعیتی آفساید آن را از فاصله‌ای نزدیک وارد دروازه والدس کرد.

بایرنی‌ها تیم برتر میدان بودند و هرگاه آرین روبن و فرانک ریبری توپ را می‌گرفتند خطرساز می‌شدند. بایرن هر لحظه این حس را می‌داد که گل سوم را می‌زند و این اتفاق در دقیقه 73 روی داد. آرین روبن از سمت راست حرکت کرد. جوردی آلبا به سمت او رفت تا توپش را بزند که مولر با تنه‌ای محکم او را به زمین زد. بازیکنان بارسا به گمان خطا ایستادند و روبن به‌راحتی از زاویه‌ای نسبتا بسته گل‌زنی کرد.

بازی در دقیقه 82 چهار بر صفر شد. حرکت تماشایی داوید آلابا از سمت چپ با سانتر او همراه شد و مولر از مدافعان بارسا گذشت و توپ را به سقف دروازه رساند.

بارسا تلاش کرد گلی بزند اما در حقیقت این بایرن بود که خطرناک‌تر بود. در هر حال بازی با نتیجه چهار بر صفر به پایان رسید و بارسلونا برای رسیدن به فینال باید بزرگ‌ترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را در نوکمپ رقم بزند؛ آن هم مقابل بایرن که این روزها در آسمان‌هاست. 

 

ترکیب تیم بایرن مونیخ آلمان : مانوئل نویر - فیلیپ لام (C) - دانته - جروم بواتنگ - داوید آلابا - خاوی مارتینز - باستین شواین اشتایگر - فرانک ریبری (ژردان شقیری از دقیقه 89) - آرین روبن - توماس مولر (کلودیو پیزارو از دقیقه 83) - ماریو گومز (لوئیز گوستاوو از دقیقه 71)
سرمربی : یوپ هاینکس

 

ترکیب تیم بارسلونای اسپانیا : ویکتور والدز - دنی آلوز - جرارد پیکه - مارک بارترا - یوردی آلبا - ژاوی هرناندز (C) - آندراس اینیستا - سرجیو بوسکتس - الکسیس سانچز - لیونل مسی - پدرو رودریگوئز (داوید ویا از دقیقه 83)
سرمربی : تیتو ویلانوا

 

گل ها : توماس مولر (دقیقه 25 و 82) و ماریو گومز (دقیقه 49) - آرین روبن (دقیقه 73) برای بایرن مونیخ
 

کارت ها : ماریو گومز (کارت زرد در دقیقه 37) و خاوی مارتینز (کارت زرد در دقیقه 46) و باستین شواین اشتایگر (کارت زرد در دقیقه 87) از بایرن مونیخ
مارک بارترا (کارت زرد در دقیقه 39) - الکسیس سانچز (کارت زرد در دقیقه 86) و یوردی آلبا (کارت زرد در دقیقه 89) - آندراس اینیستا (کارت زرد در دقیقه 92) از بارسلونا

 

داور : ویکتور کاسای (مجارستان)

 

کمک داوران : روبرت کیسبال (مجارستان)
گابور اروس (مجارستان)

 

مکان : آلمان - استادیوم آلیانس آرنای شهر مونیخ (ظرفیت 67,812)

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 454 تاريخ : چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 ساعت: 23:30

در‌ رای گيری که همه ماهه سايت باشگاه فرانسوی از هواداران خود در مورد بهترين بازيکن تيم در مدت يک ماه به عمل می آورد،‌ زلاتان ابراهيموويچ به عنوان ستاره برتر ماه مارس (11 اسفند 91 تا 11 فروردرين 92) انتخاب شد.

اين گلزن 31 ساله که تابستان گذشته از کالچو ايتاليا به لوشامپيونه فرانسه انتقال يافت، صاحب 23 درصد‌ آرا هواداران پاریسی شد.

پس از وی در اين گزينش بليسه ماتیودی و تياگو سيلوا به ترتيب 20 و 10 درصد آرا را کسب کرده و در نتيجه دوم و سوم شدند.

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 478 تاريخ : چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 ساعت: 23:29

 Zlatan Ibrahimovic / Paris-SG.blogfa.com

این طور به نظر می رسد که زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی پاریس سن ژرمن به فکر ترک این تیم در پایان رقابت های این فصل افتاده است. البته او در صورتی از پاریس سن ژرمن جدا می شود که کارلو آنچلوتی در پایان این فصل تیم پاریسی را ترک کند.

این گزارشی است که روزنامه لو پاریزین آن را منتشر کرده. این درحالی است که زلاتان تا سال 2015 با پاریس سن ژرمن قرارداد دارد ولی این احتمال وجود دارد که او در پایان فصل از این تیم جدا شود.

مینو رایولا مدیر برنامه های زلاتان در گفتگو با روزنامه لوپاریزین گفته: «ما تمام فرضیات را بررسی می کنیم. طبیعتا زلاتان فصل بعد را با پاریس سن ژرمن خواهد بود ولی درصورتی که شرایط در این تیم تغییر کند، یعنی مثلا اگر سرمربی تیم تغییر کرده و یا پروژه ورزشی تیم متحول شود، احتمال انتقال او به تیم های دیگر وجود خواهد داشت.»

زلاتان در حال حاضر با 27 گل زده برترین گلزن لیگ یک فرانسه است و پیشنهاداتی از تیم های مختلف انگلیسی و ایتالیایی دریافت کرده است.

این روزنامه فرانسوی در گزارش خوداز پیشنهاد یوونتوس برای جذب ابرا خبر داده و البته دستمزد درنظر گرفته شده از سوی تیم تورینی کمتر از دستمزد او در پاریس سن ژرمن است ولی قرارداد طولانی تری را به ابرا پیشنهاد داده است. این پیشنهادی است که زلاتان 32 ساله آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

از صحبت های رایولا این طور برداشت می شود که در صورت ادامه همکاری آنچلوتی با پاریس سن ژرمن، ابرا نیز دراین تیم خواهد ماند. این سرمربی ایتالیایی تمایلش را برای ادامه همکاری با پاریس سن ژرمن ابراز کرده ولی درعین حال به بررسی پیشنهادات دیگر نیز می پردازد. سران رئال مادرید به دنبال آن هستند که در صورت جدایی مورینیو از این تیم، آنچلوتی را به خدمت بگیرند.

به علاوه مدیربرنامه های ابرا امیدوار است که مالکان قطری پاریس سن ژرمن همچنان به سرمایه گذاری شان ادامه دهند:«باید مطمئن بود که مالکان تیم هنوز هم به سرمایه گذاری هایشان در بازار نقل و انتقالات برای تقویت تیم در فصول اینده ادامه خواهندداد.»


طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 527 تاريخ : چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 ساعت: 23:28

مينو رايولا فدراسيون بين المللی فوتبال را يک «سازمان مافيايی» و سپ بلاتر رئيس آن را «ديکتاتوری ديوانه» خوانده بود.

به گزارش اسوشيتدپرس از زوريخ، فيفا رايولا را به پرداخت 5 هزار فرانک سوئيس (5350 دلار) به علاوه هزار فرانک سوئيس به عنوان هزينه رسيدگی به تخلف محکوم کرد.

رايولا که ميشل پلاتيني رئيس يوفا را نيز «رئيس مافيا» خوانده بود از اين خشمگين بود که چرا ابراهيموويچ هرگز برنده جايزه بهترين بازيکن فيفا يا يوفا نمی شود. وي گفت اگر ابراهيموويچ برنده جايزه توپ طلای فيفا نشود مشخص می شود نظام اعطای اين جايزه دچار فساد سياسی است.

ابراهيموويچ در ماه ژانويه در راي گيری که ليونل مسی در آن برنده شد در مکان دهم قرار گرفت. وی 1.24 درصد مجموع آراء مربيان و کاپيتانهای تيمهای ملی و نيز روزنامه نگاران را به دست آورد.

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 422 تاريخ : چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 ساعت: 23:28

نظر سنجی

اوج درخشش زلاتان در کدام تیم بوده است ؟